1/3-09 HAHHAHA

shuue bimbosar :)
har inte kunnat blogga för har haft lite dataförbud av en viss andledning :$hur somhelst tror jag inte att jag har dt nu iaf ?:oajia iaf idag har jag varit i maxi och handlat mat me min baba och syster ;o och sen har en mäklare varit här fråga mig inte varför för jag vet inte,jaja imrn börjar skolan uff döda mig ;/jaja i fredags skulle iaf jag och jenny på bio men dt blev inte av.. och inlägget 26/2-09 sjuuuuuuukaste dagen.. kan alla bara radera och speciellt dt under bilderna ''brudar visst äger vi?(a)'' dt är bara tomma ord och hatar dom så vi äger inte bajs på dom säger jag bara..men nu ska jag kolla på filmen jag och min syster köpte idag 13 snart 30 och en t kommer inte ihåg vad den hette (a)ajia hejdåååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0