3/2-09 grattis nathaliekanon :)<3

shuuue alla bloggare & läsare ;)idag har vi haft 4 lektioner språk no matte & musik,vi åkte skridskor jag banga ur efter typ en halvtimme för dt fick verkligen nt bra haha iaf nt för johanna hon ramla 10000000 milijoner ggr haha SÅ KUL johanna din flodhäst :Diaf idag kom jag hem runt kvart över 3 hoppa in i dushen & stog där t 10 i 4 riktigt skööönt! just nu sitter jag här & har tråkigt jaja iaf nu ska ni få en berättelse som lilla jenh har gjort moahaha !:D


det var en gång 14 åring flicka som heter Moa Erika Rosa Benfari, hon är från italien och cirka 167 centimeter lång. Hon bor i upplandsväsby och har två lillesystrar. sen kom det en flicka som heter Jennifer Elisabeth Bupasiri hon är också 14 år men var inte från italien. Hon var en mycket blandras. Hon bor nere i äckliga jordbro, omg värsta blattestället (?) jaha iaf sen så har hon 4 bröder och en storesyster. Alla är stora och bor inte hemma. Eller jo två stycken gör det. haha gud jaja iallafall sen så började demhär små flickorna snacka via pea & msn. hihi sen blev dem vänner och träffades och sen började dem snacka med varandra mera och mera det tog aldrig slut med skrattet gud. haha ! sen så kom det en man in till mcdonalds där Moa och Jennifer satt och åt. mitt i stan hallå? hur sjuk får man vara jaja han satt där och börja klä av sig gud vilken porrstjärna man ba: men gud hallå? dethär är faktiskt en ''resturang'' som heter Mc'donalds och har värsta hamburgarna. mums owi man blir bara sugen jaja whatever. Sen så stod dem och vänta på tåget. Eller stod mellan Västerhaninge & märsta linjen. Så kom det ett par grabbar. Och jennifer kände tydligen dem gud eller två av dem . Dem andra två var visst främlingar. haha *främling vad döljer du hos mig i dina mörka ögon* hihi , Sen blev det kväll och dem gick varsin håll . snippsnapp slut nu var saga slut HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Hahahaha jag är bäst på skridskor :D hahhahaha!

2009-02-06 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0