26/2-09 till min saknade ''syster''

jag vet inte vad som hände men jag saknar allt alla våra skratt alla våra minnen asså jag kan inte bara kasta bort allt för du va mitt allt och du kanske har hört dt många ggr men jag säger dt från hjärtat du fick min tår.jag säger från hjärtat dt här är nt ngt jag bara säger,jag saaaknar dig så enormt mke vet inte äns vf du sa hejd,mitt från ingenstans.min tår fall ner för kinden och jag visste inte vad jag skulle göra jag höll på att bryta ihop.jag bara grät och grät vare sig du vill trodt elr nt,men jag grät faktist dt tog aldrig slut.och nu är min största önskan att allt blev som förut,jag saknar ditt stöd dina ord,men jag ska ge dig tiden du behöver en vacker dag kankse du kmr tbx t mig "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0