26/2-09 sjuuuuuuukaste dagen..

shuue bimbosar :),
idag vaknade jag runt 12 halv 1,eheh lite sömn tuta (a)men hur som helst så satte jag på datan dt första jag gjorde (a)data nörd också (a)ajia hur som helst så fixa vi oss lite snabbt sen vid ungefär halv 4 så åkte vi,hon t sollentuna jag hem.sen när jag kom hem träffa jag jelena och jennifer,som jag nyligen har bråkat med men whatever hah (a)men jag älskar er brudar :)<3men när jag kom hem iaf så hade dom köpt ostbollar och läst *mums*så käka vi dt och bara skratta mohah sen så när dom skulle hem så ska vi gå t bussen och då så springer jag över vägen för hunden vill kissa och sen när jag ska springa tbx så snubblar jag och ´flyger raaaakt in i jelenas rumpa hahaha och sen ramlar jag på marken och skrapar upp handen "/ dt gör skiiiit ont "/ ajia iaf dt går över nu ska jag iaf upp t sigma och panta burkar sen ska jag köpa godis elr ngt tills ikväll (a) eheh min tjockis vecka är inte sluuuut ännu (a)ajia ajjdeh


brudar visst äger vi?(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0