24/2-09 skiit

shuue bimbosar :),
eftersom jag inte skrev något inlägg igår ska jag bara berätta lite snabbt vad som hände,först vakna jag och jenny vid ungefär halv 12 elr vad det va så gjorde vi nudlar och så sen gjorde vi kladdkaka och kokosbollar xd sen gick vi t hnes syster och hämta busskort och sen åkte vi och hämta melia på dagis.hon fyllde år så hon fick ta hem balloger :)men iaf sen drog vi hem t mig kanske runt 4,va hemma hos mig typ 5 sen skulle jag åka och lämna hne i karlberg men då bestämde vi att hon skulle sova hos mig så då åkte jag me hne t jordbro för att hämta kläder,och då bestämde vi att abid ashure shaffe said skulle komma och det blev kalabalik.helt jävla knaaz,dom va cooook grisigaa...sen iaf så åkte dom hem vid 11 och då la jag och jenny oss i sängen och grät av en viss andledning och så somna vi runt 2 och sen vaknade vi nu vid typ kvart i 11.óch har käkat frukost nudlar :$ och nu ska vi ut me charlie och sen ska vi fixa oss sen åka t tyresö för att träffa nåra killar.. peeeeace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0